söndag 23 oktober 2011

Söndag

Idag är det en helt underbar dag ute. Solen skiner och det är nästintill vindstilla, ändå har jag ingen ork och vilja att göra någonting. Lusten att promenera, städa, sy och byta gardiner finns där nånstans, men vart finns motivationen att göra det jag vill.

Imorse gjorde jag ialf en tårta till en av min dotters bästa vänner. Lite överarbetad kanske men så här blev den. Svårt ibland att sluta i tid.
 Ljus rulltårtsbotten med After eightfluff och päronmousse. Lock, dekorationer i sp och marsipan.

3 kommentarer:

Linda sa...

Hej Anette :) Gud va duktig du är med dina bakverk, helt imponerad! Kram Linda

Hanna - Bakfnatt sa...

Känner igen det där med att det kan vara svårt att sluta dekorera i tid, men jag tycker att denna tårta blev väldigt söt =) Härliga färger och fina dekorationer som man blir glad av!

Anette´s söta bak sa...

Tack snälla Linda, synd att du inte bor här i närheten då hade jag med glädje gjort din tårta nu när du snart fyller.

Tack Hanna snällt sagt av dig. Det här med tårtor är så skoj.