söndag 13 november 2011

Fars dag

Hade ingen far att fira idag då min är på semester på Gran Canaria eftersom han igår fyllde 70 år. Då fick det bli fars dag cupcakes till min särbo istället eftersom hans ena son kom på fika.  Resultatet ser ni nedan.

Leilas grundrecept på cupcakes med hallon och Cream cheese frosting. Lock och dekorationer i sp idén lånade jag härifrån..

Passade också på att göra lite tack cupcakes till en vänlig tjej som för ett tag sedan hittade min plånbok ute och återlämnade den till mig.

Cupcakes som ovan och dekorationer i sp.

2 kommentarer:

chanette sa...

gud va kul att se att nån andvänt min steg för steg beskrivning eller blivit inspererad av den..(jag som gjort slips grejen) så kul.. nu rodnar jag.. de blev super fina

Anette´s söta bak sa...

Tack, de var enkla och roliga att göra tack vare din steg för steg beskrivning.