lördag 26 november 2011

Hipp hipp hurra för mig

Idag är det min tur att få en tårta. Jag fyller alltså år och fick äran att göra tårtan till mig. :) Fast först gjordes det tårtor till Monica och hennes dotter som fyllt i veckan.

 Ljusa bottnar med dumlefluff och jordgubbsmousse. Täckt med Wiltons sugarpaste och dekorationer i marsipan och sp.

Ljusa bottnar med after eight fluff och päronmousse. Täckt med marsipan färgad med och dekorationer i marsipan och sp.

Sen dags att sätta igång att dekorera min egen tårta med tema första advent/jul/vinter.




Ljusa bottnar med dumle gingerbread fluff och lingongrädde. Täckt med hemmagjord mmf, dekorationer i marsipan och sp samt lite florsocker och ätbart glitter.

Jag fick många fina presenter också. De visste verkligen vad jag ville ha.
                         Vackra rosor.                         Leilas bok Hello Cupcake

                   En snurrbricka Kakburken.   En söt tomteflicka och en vit amaryllis.

Ett kuvert med lite pengar som jag ska köpa mig något fint för. Och sist men inte minst en tomteröd OnePiece som jag ska mysa i hela julhelgen och naturligtvis innan.

Tack alla ni som var med och förgyllde min dag

Inga kommentarer: