torsdag 5 januari 2012

Cupcakes på en torsdag

Blev lite sugen på att baka lite cupcakes, hade julmust och skumtomtar jag ville bli av med så då tog jag fram de jag behövde, och slängde ihop sådana. Fick vårkänslor också när jag var på stan och köpte årets första tulpanbukett.



Receptet på cupcakesen hittade jag på Lisa´s fina blogg. Jag fick mina lite torra, hade kunnat minska på tiden i ugnen lite, annars var de goda. De smakade inte så mycket julmust utan mer kakao. Tomteskummsfrostingen gjorde jag bara halva receptet av och det räckte precis till de 8 cupcakes det blev på receptet.

4 kommentarer:

Lisa sa...

sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir :D

Vad roligt att du testade receptet, dom blev jättefina ju! Man kan ju fortsätta julbaka januari ut om man vill & skylla på att man har rester kvar hemma ;)

Vardaxlyx sa...

Hastar in för att önska dig en helt underbar lördag, fina vän =)
Kramkram söta du!

Anette´s söta bak sa...

Lisa: Ja det är bra att det finns något att skylla på, Annars kanske folk skulle tro att jag bakar för bakandets skull. :)

Vardaxlyx: Tack det samma, vad snäll du är.

wiccan sa...

Härligt! ser super gott ut. kramisar