söndag 19 februari 2012

Time out

Det kommer att vara lugnt här på bloggen ett tag framöver eftersom jag för snart en vecka sedan opererade min vänstra axel. Jag har inga restriktioner mer än att allt som gör ont får jag inte göra. Det blir inte mycket baka av nu inte. Ska försöka mig på några cupcakes eller sockerkaka nån dag, börjar få lite bakabstinens. Tårtbakandet överlåter jag till dotra med min kontroll. Gjorde en del dekorationer förra helgen innan jag blev opererad. Har försökt mig på lite modellerande eftersom jag inte har några problem att röra handen. Det har gått bra.
Här kommer en sneakpeak på dekoration jag gjorde klar för en vecka sen. De ska få pryda tårtorna min dotter får göra.

Hästen och blommorna hade jag på tårtan jag gjorde förra helgen till Vickan.

1 kommentar:

Tulipan´s bakverk sa...

Vilka söta tårtor du gör :)
Hoppas axlen läker bra och att du snart är på armarna (benen) igen :)

Stina