söndag 28 oktober 2012

Söndagsbak

Blev lite sugen på att testa ett recept på en kladdkaka jag hittade recept på hos m.ade b.y m.ary. Jag ska göra kladdkaka till en kompis som fyller jämt och ska ha en liten bjudning till helgen. Den här var härligt chokladig och saltet ovanpå var pricken över i. Det lutar åt att det blir denna jag kommer att göra.




Bakade också lite till en vän som har en jobbig period just nu. Hon är nyss opererad själv och nu har hennes älskade vovve brutit benet och ligger för operation på Strömsholm djursjukhus. Hennes favvobakverk är Death By Chocolate och de passade jag på att göra idag för att lysa upp tillvaron lite grann. Jag hade en ask med Philadelphia Marabou hemma som jag hade som topping. De är dekorerade med guld nonstop hjärtan och mjuka silverpärlor.





Dekorerade några lite annorlunda till min dotter med guld nonstop och rosa pärlor.

Inga kommentarer: