söndag 26 februari 2012

Söndagstripp.

Blev en liten spontantripp till Västerås idag med en god vän. Strosade runt lite på det nya stora köpcentra de öppnade där i höstas. Naturligtvis blev det ett besök i en av mina favoritbutiker House of Västerås och därifrån kommer jag sällan tomhänt.
 Hittade detta söta lilla hjärtformade fat som jag säkert kommer att hitta på nått sätt att använda.
 
Hade sett detta stora fina glasfat på Bli min jäst blogg och blev överlycklig när jag sprang på det där. Fanns även assietter i samma serie och de måste jag bara köpa mig några stycken.


Vi passade också på att ta en gofika på Espresso House med Chai Latte och en hallon/lakrits cupcake mumsigt gott.

5 kommentarer:

Lisa sa...

sv: jag har inte beställt det, utan jag fick det gratis mot att jag recenserar det i bloggen :) Så du får hålla utkik, innehållet kommer upp någon dag om du är nyfiken ;)

Amy's piece of cake sa...

Kul att du hittade dessa fina saker... vill också ha!!

Sockertussen sa...

Så mycket fina saker =)
Kombinationen av hallon och lakrits måste varit riktigt god, eller?

Sockertussen sa...

Strösslet låter ju underbart, man skulle kunna ha det till glassen oxå. Säg till mig om du hittar dem ute på stan =)

julia sa...

Ååh, det hjärtformade fatet är jättefint, har letat efter sådana. Vet du om House fortfarande säljer dem? Eller har du sett dem någon annanstans? :)